TERMENI SI CONDITII DE ACCESARE A SERVICIILOR MEDICALE IN CADRUL KINETIC SPORT&MEDICINE

 

Prezentul document isi propune sa prezinte principalele reguli pe care trebuie sa le respecte un pacient care doreste sa beneficieze de servicii medicale in Kinetic. Termenii şi Condiţiile de accesare sunt regulile minimale se completează cu prevederile legislației în vigoare.

Termenii şi Condiţiile de Utilizare pot fi modificate oricând de către Kinetic, iar modificările vor deveni obligatorii cu efect imediat pentru toți utilizatorii. Vă recomandăm să vizitaţi site-ul Kinetic periodic pentru a citi Termenii şi Condiţiile de Utilizare, în scopul utilizării serviciilor oferite de catre Kinetic în deplină cunoștință și cu respectarea obligațiilor care vă revin în calitate de utilizator.

Acest document respecta principiul egalitatii de tratament fata de toti pacientii, bazat pe criterii de sex, orientare sexuala, caracteristici genetice, varsta, apartenenta nationala, rasa, culoare, etnie, religie, optiune politica, origine sociala, handicap, situatie sau responsabilitate familiala, apartenenta ori activitate sindicala, respectand totodata conditiile comerciale agreate prin contracte.

Prin programarea dumneavoastra la un serviciu medical intr-o clinica Kinetic va exprimati acordul pentru respectarea TERMENILOR SI CONDITII DE ACCESARE A SERVICIILOR MEDICALE IN CADRUL KINETIC.

I. DEFINITII

  1. Pacientul – este persoana care utilizează Serviciile Medicale in cadrul Kinetic.
  2. Personalul Kinetic – inseamna angajatii Kinetic, functionarii, consultantii si colaboratorii de orice fel ai acestuia, precum si orice persoana care presteaza servicii in numele si/sau pe seama Kinetic ori pentru Kinetic.
  3. Serviciile Medicale Kinetic – inseamna servicii medicale de kinetoterapie, fizioterapie, recuperare medicala, consultatii Reumatologie, Ortopedie, Ecografie musculo-scheletala, infiltratii, pe care Pacientul le contracteaza prin intermediul unor Pachete de servicii sau consultatii/sedinte individuale.
  4. Regina Maria – reprezinta toate persoanele juridice care direct sau indirect controleaza sau sunt controlate sau se afla sub control comun cu Centrul Medical Unirea S.R.L.
  5. Termeni si conditii de accesare – sunt toate dispozitiile prevăzute în continuare care se aplica tuturor accesarilor de servicii medicale de către Pacienti in cadrul Kinetic.

II. REGULI APLICABILE TUTUROR PACIENTILOR

  1. Kinetic isi propune sa acorde servicii medicale la cele mai inalte standarde de calitate. In cazuri exceptionale, rezultatul serviciilor prestate de personalul medical al Kinetic poate sa difere de rezultatul dorit de Pacient. Va reamintim ca obligatia medicala este o obligatie de diligenta, la nivelul actual de cunostinte fiind imposibil sa garantam rezultatul serviciilor oferite. Intotdeauna Pacientul are dreptul sa primeasca o a doua opinie medicala.
  2. Accesul la servicii medicale, inclusiv eliberarea rezultatelor medicale, se face numai dupa identificarea Pacientului, identificare care se poate face numai pe baza unui act de identitate cu poza.
  3. Accesarea serviciilor medicale se efectueaza pe baza de programare telefonica, la numarul: *8800, de luni pana vineri intre 07:00 – 21:00, iar sambata 7:00 – 17:00, cu exceptia situatiei in care Prestatorul va comunica o alta modalitate sau un alt program.
  4. In cazul in care Pacientul doreste sa anuleze programarea are obligatia sa anunte Receptia Kinetic (Tel: Caramfil – 0721241314, 0721241315; The Light – 0738 765 457; Cluj – 0723 248 032; Iasi – 0722 187 678 sau call center *8800), cu cel putin 24 de ore inainte de data si ora stabilite, in caz contrar, sedinta se considera efectuata scazuta din pachetul contractat sau tarifata in mod corespunzator.
  5. Pacientii au obligatia de a solicita informatii despre costul serviciilor medicale pentru care au fost efectuate programari, in special la sediul clinicii la care s-au prezentat pentru efectuarea serviciilor medicale. In functie de specificul cazului medical costul final poate varia in functie de serviciile medicale efectiv oferit in cadrul interactiunii cu profesionistii Kinetic.
  6. In cazul in care, in urma accesarii serviciilor medicale, Pacientii figureaza in evidentele contabile ale Kinetic, societate din cadrul Grupului Regina Maria, cu debite cu o intarziere la plata mai mare de 15 zile, Pacientul nu va putea accesa niciunul dintre Serviciile Medicale prestate de catre Kinetic, indiferent daca detine sau nu si calitatea de Abonat. In cazul in care sunt debite cu o intarziere la plata mai mare de 30 de zile, pachetele achizitionate se reziliaza conform contractului.
  7. Pentru urgente medicale va recomandam sa va adresati celei mai apropiate unitati medicale cu profil de urgenta.
  8. Accesul la servicii medicale, inclusiv eliberarea rezultatelor medicale, se face numai dupa identificarea pacientului, identificare care se poate face numai pe baza unui act de identitate cu poza.
  9. Informatii despre rezultatul unei investigatii medicale pot fi oferite numai pacientului sau personelor stabilite de acesta. In cazul pacientilor fara discernamant, informatiile vor fi prezentate apartinatorilor / reprezentantilor legali.
  10. In cazul investigatiilor in care este necesar acordul exprimat in scris sub forma de consimtamant medical, lipsa semnaturii pacientului de pe formularele specifice echivaleaza cu lipsa consimtamantului, caz in care se va opri de indata furnizarea serviciilor medicale solicitate.
  11. La intrarea în vestiare, Pacientii pot primi prosoape la cerere, prosoapele trebuie returnate la ieșirea din vestiare. Dulapurile din vestiar pot fi utilizate de către Pacienti numai pe parcursul unei singure intrări în incinta Clinicii, aceștia nu vor depozita obiecte personale în vestiar între 2 intrări distincte. Pacientii vor păstra toate obiectele personale închise în dulapurile afate în incinta vestiarului. Kinetic nu raspunde pentru obiectele personale uitate, furate sau lasate nesupravegheate ori neincuiate in dulapurile din vestiare
  12. Este interzisă expunerea părților intime ale corpului de către Pacienti  în sălile de terapie. Pacientii  sunt obligați  să  poarte  echipament adecvat facilitatilor oferite  de  CMU  pe  care le utilizeaza, echipament sportiv adecvat pe tot parcursul sedintei  de  kinetoterapie, respctiv pantalon, tricou, pantaloni  scurți  și  pantof sport adecvați. Pacientii  vor purta  în  cabinetele de terapie costum de baie sau chilot, inclusiv acoperirea trenului superior (bust) în ceea ce privește Pacientii de sex feminin.
  13. În scopul menținerii unui grad înalt de igienă, Pacientii trebuie să folosească, în timpul sederii, prosoapele din dotare și să depoziteze orice deșeuri în spațiile special destinate în acest scop.
  14. Pacientii au obligatia de a cunoaste si respecta dispozitiile legale aplicabile, respectiv Legea 95/2006, Legea 46/2003 si actele legislative conexe.
  15. Parintii/reprezentantii legali ai copiilor au obligatia ca in orice clinica Kinetic, cu exceptia zonei de tratament, sa nu lase copiii nesupravegheati. Nu ne asumam raspunderea pentru eventualele evenimente in care copiii se accidenteaza in clinicii datorita neatentiei tutorilor. Kinetic nu este raspunzator pentru obiectele uitate, pierdute, furate sau lasate nesupravegheate in incinta clinicilor.
  16. Este interzis fotografiatul, inregistrarea video si audio, atat in spatiul de asteptare, receptie cat si in cabinetele medicale, salile de sport, fara permisiunea prealabila scrisa a acestora.
  17. Pacientilor li se interzice utilizarea sălilor afate în incinta Clinicii în scopuri comerciale, respectiv:
    • Pacientii nu pot oferi altor Pacienti sau persoane afate in Clinica, contra cost, servicii cu scop comercial fără aprobarea scrisa prealabila a Kinetic. Terapeutii CMU sunt singurele persoane abilitate să presteze servicii pacientilor, situație în care pacientii vor achiziționa pachete de servicii specifice, direct de  la  recepția  De  asemenea, este interzisă publicitatea de orice fel, precum și împărțirea de broșuri sau alte mesaje personale de către Pacienti în incinta Clinicii.
    • Fumatul, consumul sau oferirea de băuturi alcoolice este strict interzisă în incinta Clinicii, cu exceptia produselor comercializate de catre CMU si a spatiilor special amenajate in acest scop. Consumul sau oferirea de droguri, medicamente sau consumul si/sau comercializarea oricăror substanțe ilegale este strict interzisă în incinta Clinicii.
    • Din motive de securitate, este strict interzisă deținerea oricăror arme în incinta Clinicii, inclusiv dar fără a se limita la pistoale cu gloanțe, pistoale cu gaz, spray-uri paralizante sau electroșocuri.
  1. Faptele, actele sau gesturile obscene, proferarea de injurii, expresiile jignitoare sau vulgare, amenintari cu acte de violenta sau orice alte acte impotriva Personalului Prestatorului si a celorlalte persoane din incinta sau bunurilor acestora, de natura sa tulbure ordinea si linistea publica sau sa provoace indignarea persoanelor ori sa lezeze demnitatea si onoarea acestora sau a Kinetic/Retelei de Sanatate Regina Maria nu sunt tolerate. In cazul in care Pacientul savarseste una din faptele, actele mentionate mai sus, Kinetic va solicita imediat evacuarea Pacientului din incinta locatiei. In cazul nasterii unei situatii conflictuale, angajatii Kinetic vor putea solicita imediat interventia echipelor de interventie ale companiilor private de paza si protectie cu care aceasta colaboreaza, si/sau interventia Politiei.
  2. In cazul unor evenimente de genul celor mentionate la punctele 16, 17, 18 de mai sus, Kinetic poate restrictiona accesul oricarei persoane la serviciile medicale disponibile in cadrul Kinetic, avand dreptul de a rezilia unilateral orice contract anterior incheiat cu Pacientul sau in favoarea Pacientului.
  3. Suspendarea furnizarii Serviciilor Medicale se face in urmatoarele situatii: (i) Pacientul nu a achitat facturile emise de Kinetic, parte a societatilor din Grupul Regina Maria, (ii) in cazul punctelor 16,17, 18 de mai sus; (iii) Pacientul si-a incalcat oricare alte obligatii contractuale si/sau conditiile de accesare a Serviciilor Medicale; (iv) in alte cazuri prevazute expres in contractul semnat de catre Pacienti cu kinetic sau in lege.
  4. Transmiterea notificarilor, facturilor, corespondenta purtata cu Pacientul de catre reprezentantii Kinetic, se va face la datele de contact mentionate in Contract / declarate pe alte canale si inregistrate in sistemul informatic al Kinetic, adresa care va fi actualizata in functie de declaratiile Pacientului de la momentul accesarii Serviciilor Medicale. Astfel, daca ulterior semnarii unui contract de prestari servicii medicale cu Kinetic, in care erau mentionate datele de contact, sunt declarate alte coordonate (printr-un alt contract, prin mentionarea acesteia intr-o corespondenta scrisa, prin inscrierea la un newsletter, prin Call center, in oricare dintre receptiile clinicilor/spitalelor apartinand Regina Maria, etc.), aceasta se va actualiza in functie de ultima solicitare a Pacientului, acesta din urma neputadu-se prevala de faptul ca notificarile si comunicarile nu s-au facut conform contractului.
  5. In cazul in care considerati ca v-au fost incalcate drepturile va rugam sa ne detaliati cazul dumneavoastra la adresa feedback@reginamaria.ro sau la kinetic@reginamaria.ro. O echipa dedicata va prelua mesajul dumneavoastra si va investiga cele relatate, urmand ca un raspuns scris sa va fie oferit in cel mai scurt timp cu putinta.